entreprises

International Coach Federation Chapters to Host ICF on Tour: Coaching Beyond Boundaries Biggest Coaching event ever on an international scale

Published on 21/09/2015 à 16:10

Meer dan dertig International Coach Federation (ICF) afdelingen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika zullen de ICF on Tour :”Coaching beyond Boundaries” verwelkomen van 21 September tot 26 November 2015. Dit twee maanden durende evenement, ter bewustmaking van professionele coaching en haar vermogen om bij te dragen tot een bloeiende samenleving, vindt plaats in combinatie met het ICF 20-jarig jubileum.

image icf

Coaches from Europe, Middle East and Africa plan events to raise awareness of coaching and its benefits

"In een turbulente wereld die wordt geconfronteerd met sociale, politieke en financiële crises, zijn ICF coaches gepassioneerd om het verschil te maken en het gemeenschapsgevoel van zorg, liefde en respect, te verspreiden" zegt Isabelle Maes, ICF Senior Regional Service Centrum Manager voor EMEA. "ICF on Tour is het resultaat van meer dan 7.000 coaches die kiezen om nationale, culturele en taalkundige grenzen te verleggen om de krachten te bundelen in de bewustwording van professionele coaching."

ICF on Tour omvat een verscheidenheid van virtuele en in-persoon activiteiten rond vier hoofdthema's:

• Uitbouwen van coaching-culturen in organisaties

• Coaching van executives en ondernemers

• De wetenschap van het waarom en hoe van coaching

• De kracht en invloed van coaching

De kick off van ICF op Tour zal op 21 September 2015, in Brussel, plaatsvinden met een dagprogramma  met keynote sprekers Caitlin Walker, oprichtster van “Training Attention”, medeoprichtster van “Systemic Modeling” and auteur van “From Contempt to Curiosity”, en Jean-François Noubel, oprichter van het “Collective Intelligence Research Institute”.

Een volledige ICF on Tour kalender is beschikbaar op
Coachfederation.org/icfontour. De tour heeft ook een Facebookgroep.

De International Coach Federation is met meer dan 21.000 leden en 16.000 gecertificeerde coaches in meer dan 120 landen de leidende wereldwijde organisatie voor coaches. Het ICF ijvert om het beroep van coach te bevorderen door het opleggen van hoge ethische normen, het verstrekken van onafhankelijke certificering en het opbouwen van een wereldwijd netwerk van zelfverzekerde coaches. Coaching is een specifieke dienstverlening en verschilt sterk van therapie, consulting, begeleiding of opleiding. ICF definieert coaching als partnership met klanten in een tot nadenken stemmend en creatief proces dat inspireert om persoonlijk en professioneel potentieel te maximaliseren.

Voor meer informatie, bezoek onze website op www.coachfederation.org en www.coachfederation.be

"ICF on Tour : Coaching Beyond Boundaries".pdf

Annexe to press release.pdf

Communiqué publié par Maes Isabelle