Communiqué affiché 3931 fois sur le site à ce jour

gastrocuisine

Lancering van BAKERY door Limagrain Céréales Ingrédients

Publié le 02/02/2017 à 11:23

Als het hart van de Franse coöperatieve groep Limagrain, bevestigt Limagrain Céréales Ingrédients zijn positie als producent van graaningrediënten voor professionals in broodbereiding.

logo limagrain

“De markt voor broodbereiding vormt het hart van de strategie van Limagrain Céréales Ingrédients. Voortaan is het ook actief in België, waar het een nieuw totaalaanbod presenteert!”

Dankzij het gepassioneerde onderzoeksteam van Limagrain Céréales Ingrédients, biedt het een breed scala aan innovatieve ingrediënten die aangepast zijn op uw fabrieksbehoeften, maar ook op de ontwikkeling van uw producten.

De eerste stap van een sterke herpositionering op de Bakery-markt is nu gezet: Limagrain Céréal Ingrédients presenteert nu het hernieuwde assortiment: BAKERY BY LIMAGRAIN CEREALES INGREDIENTS.

Een breed en vakkundig aanbod aan ingrediënten voor graanproducten, toegespitst op verschillende markten: brood, luxebroodjes, gebak en meel. Dit aanbod focust zich op drie belangrijke trends in de markt: zachtheid, clean label en voedzaamheid:

BAKERY par Limagrain Céréales Ingrédients Zachtheid
De ZACHTHEID van Limagrain Céréal Ingrédients is het resultaat van meer dan 30 jaar ervaring in voorverpakt brood, gebak en taarten. Elk product heeft zijn eigen zachtheid en Limagrain Céréal Ingrédients heeft een toegespitst aanbod aan zuiver meel met verbeteraar.

Fuctioneel meel van Clean Label
Als pionier op het gebied van CLEAN LABEL-ingrediënten, biedt Limagrain Céréal Ingrédients een unieke lijn van functioneel meel. De functionele meelsoorten zijn verkrijgbaar binnen een uitgebreid assortiment op basis van tarwe, maïs, rijst of peulgewassen, van functionele oplossingen tot prijsbesparingsoplossingen, en van nutritionele aanbiedingen tot verbeteringen van textuur en smaak.

Voedzaamheid
De verwachtingen wat betreft GEZONDHEID EN VOEDZAAMHEID zijn niet weg te denken uit de Bakery-markt. Limagrain Céréal Ingrédients helpt haar klanten de voedingswaarde van producten door te ontwikkelen met behulp van natuurlijke en authentieke producten zoals vezels (haver, tarwe, maïs, boekweit), gestabiliseerd volkoren meel (haver, tarwe, maïs, gerst, rogge) en gestabiliseerde of geroosterde graankiemen.

Communiqué publié par Arramy Pauline
le 02/02/2017 à 11:23 sur 24presse.com